33 Resultate pentru : program
Degetica
|
Degetica Kindergarten
Pentru ca vrei ca puiul tau sa faca primul pas in viata cu dreptul, Gradinita Degetica vine in intampinarea dumneavoastra cu un program educational variat si adaptat varstei copilului.
...
|
|
|
|
Rainbow Kids
|
Rainbow Kids
Programe educative in limba engleza.
...
|
|
|
|
Alba ca Zapada
|
Gradinita Alba ca Zapada.
"Educatia pregateste pe om pentru toate victoriile"
...
|
|
|
|
Gradinita Don Castor
|
Don Castor este o gradiniţă particulară cu program prelungit, ce îşi desfăşoară activitatea în sectorul 2, zona Foişorul de Foc, aflată în apropiere de centrul oraşului Bucureşti.
|
|
|
|
Gradinita Kinderträume
|
Gradinita Kinderträume. Activitatea este concentrată pe însuşirea limbii germane la nivel matern în vederea promovării testului de limbă la şcoala germană. Programa urmăreşte dezvoltarea limbajului în toate domeniile vieţii cotidiene (la nivelul unui copil preşcolar) şi toate tradiţiile germane. În acest scop se vorbeşte cu copiii numai în germană.
...
|
|
|
|
Gradinita Elite
|
Gradinita Elite este autorizata de MEN. Are un program prelungit 8 -20, este deschisa pe timpul verii si organizeaza cursuri de inot pe timpul verii. Permite parintilor vizionarea de imagini printr-un sistem de supraveghere online. Varsta de inscriere 1 an
|
|
|
|
Gradinita Nemo
|
Gradinita Nemo aflata in sectorul 2 va pune la dispozitie gradinita cu program scurt si program prelungi, cresa dar si after school Supravehere video permanenta prin internet. Limba engleza intensiv inclusa in pret.
|
|
|
|
Mark Twain International School
|
Gradinita Mark Twain le ofera copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 7 ani un mediu atractiv in care ei sa se simta in siguranta, si, in acelasi timp, sa le confere independenta si libertate de actiune, sa le stimuleze dorinta de a descifra lumea inconjuratoare.
...
|
|
|
|
Gradinita English Adventure
|
Gradinita English Adventure.
LEARN ENGLISH! Enjoy the adventure! Incepe un nou an scolar 2010-2011 ! Va asteptam in sediul din sectorul 3 !
...
|
|
|
|